Auditoriet

Auditoriet på Sandefjord Medisinske Senter har plass til 84 personer i kinooppsett. Dette er en sal som kan veksle mellom kinoformat og oppsett med stol og border. Ekspedisjonen kan kontaktes for mer informasjon om bruk av auditoriet.

Utstyr

Salen har tilgjengelig wifi via gjestenettverket SakoGjest. For kommunens ansatte gjelder nettverket SakoIntern.

Auditoriet er utstyrt med projektor. Låntaker medbringer egen PC for tilkobling til denne. 

Oppsett med bord og stoler må bestilles av vaktmester eller ved å kontakte ekspedisjonen.

Bruksanvisning for lån av salen

Denne videosnutten forklarer hvordan man kobler til projektor, hvordan lyd fungerer på pc og mikrofon og tips til hva man må gjøre dersom ønsket bilde ikke vises på projektorskjermen. 

Enkel forklaring på tilkobling av pc til projektor følger under:

Knytt kabel til pc. Vi har VGA og HDMI tilganger. Har din pc andre tekniske løsninger bør du medbringe overgang mellom disse systemene. Du kan kontakte ekspedisjonen og spørre om hjelp.

Koble til pc til veggmottak. Vi tilbyr VGA og HDMI tilkobling. Eventuelle tilkoblinger til andre løsninger trenger adapter overgang. Dette medbringes av de som låner salen. Det er mulig å spørre personalet i ekspedisjonen.

Koble til PC. Husk riktig adapter om du har annet system enn standard hos SMS

Sikre at kabel er koblet godt til på begge kontaktpunkter

Trykk start på prosjektorskjermen på veggen

Trykk start på prosjektorskjermen på veggen

Velg HDMI eller VGA avhenger av hva du har koblet til med pc.

Trykk "bilde" nederst til høyre om den ikke allerede har denne innstillingen. Velg rett tilkobling, HDMI eller VGA. Skjermen skal nå fungere.

Har du problemer kontakt ekspedisjon i åpningstidene. 

Andre møterom

Andre møterom bestilles direkte i Outlook for kommunens ansatte. Organisasjoner og foreninger som skal låne møterom kontakter ekspedisjonen i åpningstidene. 

Regler for lån av auditoriet

Vi ønsker at alle som låner lokaler på SMS skal ha en god opplevelse. Derfor ønsker vi å gi dere dere informasjon som skal følges ved utlån.

  • Dette er et medisinsk senter med mange pasienter. Alle som er brukere av senteret må vise hensyn til hverandre på best mulig måte.
  • Ikke gå inn i noen avdelinger hvis du ikke har noen du skal besøke eller medarbeidere du skal henvende deg til. 
  • Toaletter for besøkende er i første etasje ved hovedekspedisjonen. Toalett i avdelingene skal ikke benyttes.
  • Røyking skal ikke skje ved noen av våre inngangspartier. 
  • Rydd opp etter dere. Dette gjelder servise leveres tilbake ved stasjon for dette ved kantine. Matrester og søppel kastes. Stoler og bord ryddes bort og plasseres på traller. Utstyr som er lånt leveres tilbake.
  • Teknisk utstyr på auditoriet. Dere er selv ansvarlig for å teste teknisk utstyr på forhånd. SMS-har ikke ekstra utstyr utover det som er står på de enkelte møterom.
  • Utstyr skal ikke fraktes mellom de ulike rommene, da det erfaringsmessig forsvinner.
  • Tilkobling av pc, projektor, lydutstyr, skjermer etc. Kontakt ekspedisjonen i åpningstiden. De vil etter beste evne bistå, men står ikke som garantister for at utstyr virker. 
  • Alle andre henvendelser. Kontakt ekspedisjonen. De hjelper så godt de kan. 
  • Vinterstid: Alle som går med brodder må ta av disse straks de kommer inn i bygget. Gulvene i auditoriet og møterommene blir ødelagt av brodder. 

           Takk for hjelpen

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?