Om Sandefjord kulturskole

Kulturskolen tilbyr undervisning i musikk, teater og visuell kunst for barn og unge fra 2-19 år. Hovedsøknadsfrist er 1. juni.

Vi har løpende opptak hele året på ledige plasser. Vi har også tilbud til seniorer i visuell kunst og dagtilbudet «Sangklubben» for voksne som har lyst til å synge i kor.

Søk plass i kulturskolen her

Velkommen som søker – vi gleder oss til å møte deg!

Sandefjord kulturskole

Konsert - Klikk for stort bildeKulturskolebandet. Vigdis Fasting

Sandefjord kulturskole er med sine tre avdelinger i Andebu, Stokke og Sandefjord, en unik arena for kulturelle uttrykk. Barn og unge gis mulighet til å utvikle sin kreativitet enten de ønsker å spille teater, tegne, male, synge eller spille et instrument. Alle fag kulturskolen tilbyr er tilgjengelige og søkbare for barn og unge i hele kommunen.

Vi har undervisning som strekker seg over hele skoleåret og egne fordypningstilbud i musikk, teater og visuell kunst.

I kulturskolen styrkes elevenes kognitive og motoriske ferdigheter, man får nye venner og sist men ikke minst:  Kunstneriske ferdigheter bæres lett i bagasjen og gir livslang glede!

Information in Ukrainian

Følg Sandefjord kulturskole på Facebook