Velkommen til Innflyttertreff

Har du flyttet til Sandefjord kommune i 2023? Da er du hjertelig velkommen til innflyttertreff!

Lørdag 3. februar 2024 inviterer ordfører Bjørn Ole Gleditsch til innflyttertreff i Harmonie arena i Hjertnes kulturhus.

Her er hans invitasjon til deg:

Kjære innflytter

Det er en stor glede å ønske deg velkommen til Sandefjord kommune! Om du har flyttet tilbake, rett over kommunegrensen eller kommet langveisfra, er det alltid spennende å etablere seg på et nytt sted. Jeg håper du har funnet deg godt til rette og begynner å føle deg hjemme.

På vegne av oss folkevalgte, ansatte i kommunen og byens lokalavis, vil jeg gjerne invitere deg og din familie til innflyttertreff og påfølgende festforestilling i Hjertnes kulturhus.

Merk deg datoen; lørdag 3. februar 2024

Del 1 – Bli kjent med kommunen din

Kl. 16.00–17.00 i Harmonie arena (Hjertnes kulturhus, Sandefjordsveien 3)

• Velkommen
  • Kulturinnslag
  • Historisk oversikt
  • Hva gjør kommunen?
  • En innflytters erfaringer – noen år etter
  • Sandefjords Blad, byens lokalavis gjennom 165 år

(Med forbehold om endringer)

Del 2 – Mingling og foreningsliv

Kl. 17.00–18.00 i Harmonie arena

• Møt kommunens lag og foreninger

Del 3 – Festforestilling

Kl. 18.00 – ca. 20.30 i Hjertnes kulturhus

• Festforestillingen SPEIL

SPEIL er kulturlivets egen festaften med utdeling av kulturpriser for 2023. Innimellom utdelingene serveres et fullspekket sceneshow med smakebiter og høydepunkter fra byens frivillige kulturliv i året som har gått.

Meld deg på innflyttertreffet og SPEIL her

Innflyttertreffet har 200 plasser.  Alle som får plass på arrangementet vil få en bekreftelse på e-post.

Vi sees!

Bjørn Ole Gleditsch